N-VA Gemeenteraadslid Herman Van Autgaerden stopt ermee

Op 29 juni 2013

Arnaud wordt dit jaar 37 jaar, is manager bij een ICT-bedrijf en is vader van drie kinderen. In zijn vrije tijd is Arnaud een fervent fietser en is lid van W.T.C. De Heidezonen. 'Zijn sterk engagement voor onze gemeente vertaalt zich reeds via zijn mandaat als bestuurslid van vzw Cultuurcentrum Bierbeek en zijn zitting in diverse adviesraden (Erfgoedraad, algemene vergadering Sportraad, plaatsvervanger landbouwraad en recent de Raadscommissie Algemeen Beleid), waarbij hij zich laat opvallen door een kritische, doch opbouwende stijl', zegt Jan De Bouw, voorzitter van N-VA Bierbeek.

'N-VA Bierbeek dankt Herman voor zijn jarenlange, toomloze inzet in het belang van de Bierbeekse gemeenschap. Zijn veelvuldige interventies tijdens de gemeenteraden van de voorbije 6 maanden gaven deze mee kleur en zorgden voor de heropleving van het politieke debat in onze gemeente. Samen met hem blikken we fier terug op zijn rijk gevulde politieke carrière als militant, gemeenteraadslid, schepen, provincieraadslid en gedeputeerde voor Vlaams-Brabant. Herman blijft wel actief als bestuurslid binnen de lokale N-VA afdeling waardoor een nieuwe en geëngageerde generatie beroep kan doen op zijn ervaring, kennis en kunde', besluit de N-VA-voorzitter.