N-VA Bierbeek maakt haar sterkhouders voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018 bekend

Op 9 november 2017

Arnaud Recko wordt de lijsttrekker
Overige sterkhouders: Karen Dourée, Marijke Sterckx en Jean-Marie Anthonis

N-VA Bierbeek werkt aan een sterk programma dankzij de input uit de enquête “Iedereen burgemeester van Bierbeek”

Het partijbestuur van N-VA Bierbeek schuift Arnaud Recko naar voor als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Arnaud woont in Bierbeek en zetelt sinds 2013 in de gemeenteraad als opvolger van Herman Van Autgaerden.  Hij heeft zich de laatste jaren ingezet voor een degelijk bestuur en meer veiligheid in het verkeer. Naar de verkiezingen trek je echter niet alleen maar met een sterke ploeg. Daarom zal Arnaud bijgestaan worden door de volgende sterkhouders uit de verschillende deelgemeenten: Karen Dourée, fractieleidster voor de N-VA in de gemeenteraad uit Lovenjoel, Marijke Sterckx, gemeenteraadslid uit Opvelp en Jean-Marie Anthonis, OCMW-raadslid uit Korbeek-Lo. De komende maanden zullen we meer namen van onze sterkhouders bekend maken.

Een sterke ploeg met een sterk programma.

De N-VA Bierbeek is hard aan het werken haar programma voor de verkiezingen. We hebben de afgelopen maanden gepeild naar de mening van de inwoners van Bierbeek via o.a. onze enquête “Iedereen burgemeester van Bierbeek”. Wij willen dan ook iedereen bedanken die de moeite genomen heeft om de enquête in te vullen. U kan er vanop aan dat de adviezen die u ons gegeven heeft verwerkt zullen worden tot een sterk verkiezingsprogramma.

Sluit je aan!

Gemeentepolitiek is een ploegsport. Hoe meer mensen van zich laten horen, des te sterker kunnen wij wegen op het beleid in onze gemeente. Daarom lanceren wij hierbij een oproep naar mensen die interesse hebben in gemeentepolitiek. Wij zijn steeds op zoek naar mannen en vrouwen die van zich willen laten horen. Die ideeën hebben hoe het nog beter kan in onze gemeente en die deze ideeën graag willen realiseren.

Indien het begint te kriebelen, neem dan contact met ons op via Bierbeek [at] n-va.be of met een van onze bestuursleden of mandatarissen. Hun contactgegevens kan je vinden op http://bierbeek.n-va.be/wie-is-wie/bestuur