N-VA Bierbeek stelt haar kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen voor.

Op 26 augustus 2018

N-VA Bierbeek stelt trots haar kandidatenlijst voor. Met een sterk team trekken we eropuit om Bierbeek welvarender, veiliger en beter te maken. Onze ploeg telt 21 sterke persoonlijkheden die elk op hun eigen manier en vanuit hun eigen achtergrond de kracht
van verandering willen waarmaken.
Gemeenteraadslid en voorzitter Arnaud Recko uit Bierbeek trekt de lijst. Vervolgens staan 3 gedreven vrouwen op plaats 2, 3 en 4: Betty Dupont, OCMW-raadslid uit Korbeek-Lo staat op plaats 2, Karen Dourée, gemeenteraadslid uit Bierbeek staat op plaats 3 en Marijke Sterckx, gemeenteraadslid uit Opvelp staat op de 4e plaats.
Jean-Marie Anthonis, OCMW-raadslid uit Korbeek-Lo trekt het tweede gedeelte van onze lijst vanop de 12e plaats. Gemeenteraadslid André Van Melkebeek uit Lovenjoel duwt de lijst.
Onze visie:
“Samen willen we gaan voor een warme gemeente voor jong en oud waarin het gemeenschapsgevoel, veiligheid, mobiliteit en betaalbaar wonen centraal staan.” zegt Arnaud Recko. “Dit met een degelijk en transparanter bestuur dat beter communiceert met
zijn burgers en echt durft innoveren. Ook het behoud van het landelijke karakter van onze prachtige gemeente en de bescherming van onze natuur staan bovenaan ons programma.”
“Bierbeek is een mooie gemeente waar kinderen graag naar school en naar de jeugdbeweging gaan, waar een prachtig aanbod aan sportverenigingen en cultuur te vinden is, waar graag een pint gedronken wordt in onze lokale cafés en waar we samen feest vieren.
Ons team wil van Bierbeek een nog prachtigere gemeente maken waarin iedere bewoner zich thuis voelt en er naar iedereen geluisterd wordt.”
Daarnaast pleit N-VA Bierbeek ook voor een actieve intergemeentelijke samenwerking en aandacht voor verkeersveiligheid en dierenwelzijn. Arnaud Recko: “Op 14 oktober hebben de inwoners de kans om een nieuwe wind in Bierbeek te laten waaien. Onze visie op de
toekomst kan u online vinden op http://bierbeek.n-va.be. Daar vindt u ook onze volledige kandidatenlijst. De komende weken kan u ons ook tegenkomen op straat, campagnevoerend. Spreek ons gerust aan.”
Perscontact:
Arnaud Recko